reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
pavol lemko

pavol lemko

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  8x

prešiel som si školou života... Teda mimo iné...))).. a aj keď som pohoďák,ani si predstaviť neviete ako ma začína dopaľovať benevolentnosť a nevšímavosť no hlavne ľudská hlúposť. Zoznam autorových rubrík:  fveSúkromnéNezaradené

reklama

fve

Mihál sa asi zbláznil....

pavol lemko

Mihál sa asi zbláznil....

Kôli prehľadu som s prečítal aj bulvár... na prvej strane... a spomenul som si na rok 2004 a "Veľkého Vládcu práce" (ďalej v skratke len VVP)  Kaníka.  Tiež prišiel z novým zákonníkom práce. Brrrrrrrrrr... Prečo musia na ministerstve pracovať  práve tí najneschopnejší analitici? Veď tí nielenže  nevidia do budúcnosti (strategické plánovanie si to vyžaduje ) ale zdá sa že tento si nedovidí ani na konček svojho nosa... Teraz len môžme konštatovať, že novelizácie Kaníkovho zákonníka nenechali z neho kameň na kameni. Čo nastúpi teraz po prijatí týchto bláznovstiev? Ak už to nevidí minister - skúsme si to ukázať sami

  • 5. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 30
Kde je pravda?

pavol lemko

Kde je pravda?

Nové české báje a povesti, tak by sa dal nazvať šum a krik okolo nových zdrojov energie – a predovšetkým okolo fotovoltiky. A všetko by aj bolo v poriadku, veď úlohou novinárov je počúvať a úlohou politikov je informovať, nebyť jednej maličkosti . Novinár v poslednej dobe akosi zabúda na prívlastok „ investigatívny“ alebo nedajboh zlenivel?

  • 28. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu